Acest lucru a fost valabil și pentru modul de percepție al sugarilor.
Bebelușii au fost văzuți ca personalități independente, care comunică cu mediul înconjurător, au sentimente și amintiri. Astfel, emoțiile copiilor au devenit importante pentru părinți, medici și societate.
Femeile nu au mai născut acasă, ci la clinici, unde serviciile pentru femeile gravide, copii și părinți, s-au îmbunătățit considerabil. NUK s-a intâlnit cu doctori, asistente și moase pentru a discuta, pentru a le oferi recomandări – și pentru a se inspira.
În 1971, NUK a introdus, cu succes, prima tetină de unică folosință pentru biberoane, din întreaga lume. Tetinele și inelele de înșurubat au fost pre-asamblate și – fiind foarte importante în clinici – au fost pre-dezinfectate și impachetate individual. În colaborare cu personalul medical, au fost produse și alte produse, cum ar fi tetinele pentru nevoi speciale.
La mijlocul anilor 1970, așa-numitul „Rooming in” a devenit popular în majoritatea spitalelor din Germania: mamele nu aveau voie să-și țină copiii în camerele lor – nou-născuții erau îngrijiți doar în secțiile de neonatologie. Din dorința de a oferi îngrijiri optime copiilor și părinților, NUK și-a extins serviciile de consiliere în clinici.
„Întoarcerea la natură” a condus, de asemenea, la o renaștere a alăptării la domiciliu. Pentru a sprijini acest tip natural de hrănire, NUK a inceput să furnizeze și alte produse, cum ar fi protecțiile pentru mameloanele sensibile.
Însă, cea mai remarcabilă inovație NUK, din acest deceniu, a avut de-a face cu aerul: datorită inventării tetinei cu ventil de aer, în 1979, aerul nu a mai putut pătrunde în biberon, în timpul hrănirii, astfel bebelușii înghițeau mai puțin aer și aveau mai puține crampe abdominale.
Și, cum tendințele de succes ajung cu ușurință în ]ntreaga lume, la sfârșitul anilor 1970, produsele NUK au ajuns în peste 48 de țări.